دلتنگ تو هستم...

خرید بک لینک

هر گوشه از این شهر بزرگ را که قدم بگذاری

قسمتی از دلتنگیِ مرا خواهی دید…

گاهی کنجِ دنجِ یک کافه

گاهی در ایستگاهِ خالی از مسافرِ اتوبوس

یا پیاده روهای تجریش تا ولیعصر

نه عکسی

نه آهنگی

نه هدیه ای

من “دلتنگی” ام را برایت گذاشته ام

هوایش را داشته باش...

وبلاگ غمگین

دل ساده داشتن تاوان دارد......

ما را در سایت دل ساده داشتن تاوان دارد... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 12:04

صفحه بندی