رفتی؟به سلامت..!من خدا نیستم که بگویم صدبار اگر توبه شکستی باز آی..آنکه رفت به حرمت آنچه با خود برد حق بازگشت ندارد..رفتنش مردانه نبود لااقل مرد باشد برنگردد..خط زدن برمن پایان من نیست,بلکه آغاز بی لی دل ساده داشتن تاوان دارد......ما را در سایت دل ساده داشتن تاوان دارد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79
ای عزیز ترین مونس و ای ناز ترین همدم تورا در لحظه لحظه های عمرم یاد می کنم تو را در سطر سطر خاطرم یاد می کنمتورا در صفحه صفحه دفتر دلم ورق می زنمتو را می خوانم و تو ساده و نازنین مرا نگاه می کنیفقط صد دل ساده داشتن تاوان دارد......ما را در سایت دل ساده داشتن تاوان دارد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74
دِلتنگـــ ـم... دِلتنگ کسی ڪہ...هیچڪسَم نبـ ــود...همہ ڪَــسَم شـــ ـد... وَ در آخــر... بـﮯ ڪَـس تریــ ـنم ...ڪرد و رفـ ـت... دل ساده داشتن تاوان دارد......ما را در سایت دل ساده داشتن تاوان دارد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69
سراغم را بگیرکه دلم برای شنیدنِ صدای توو شنیدنِ اسمم از زبان توتنگ شدهبا من حرف بزناز حالت از روزمرِگی هایتاصلا از خبرهایِ روز بگواما بگواما باش ...که بدونِ توچیزی شبیه زندگی ؛تویِ گلویم گیر می کند... دل ساده داشتن تاوان دارد......ما را در سایت دل ساده داشتن تاوان دارد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65
وقتی قلبی را عاشق کردی وقتی وجودی را وابسته کردی وقتی نفس های یک نفر را به نام خودت زدیوقتی جان کسی را به نفس های خودت گره زدی وقتی احساسی را در کسی روشن کردی وقتی قلب کسی را صاحب شدی فقط...امانت دار دل ساده داشتن تاوان دارد......ما را در سایت دل ساده داشتن تاوان دارد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73